O nas

Home O Empiric

Empiric – działamy w oparciu o doświadczenie

Marka Empiric powstała na gruncie wieloletniego doświadczenia specjalistów agencji interaktywnej Massinternet w marketingu internetowym nieruchomości. Kiedy zaczęliśmy odnosić na tym polu znaczące sukcesy, postanowiliśmy, że chcemy osiągać jeszcze więcej. Empiric stworzyliśmy po to, by ułatwić deweloperom szybką sprzedaż nieruchomości za pomocą kanałów cyfrowych.

Jesteśmy obecni na rynku od 16 lat. W tym czasie prowadziliśmy testy pojawiających się nowinek marketingowych i naszym klientom oferujemy tylko te, które okazały się opłacalne. Chętnie dzielimy się naszą wiedzą z deweloperami, którzy chcą maksymalizować zdobywanie klientów drogą internetową.

Wąska specjalizacja

Doświadczenie zdobywaliśmy w prowadzeniu marketingu zarówno dla potentatów rynkowych, jak i początkujących deweloperów. Obsługiwaliśmy inwestycje od premium po low bugdet, skierowane do rodzin, singli oraz do inwestorów, zlokalizowane w większości polskich województw, w mniejszych i największych miastach.

Przetestowaliśmy wiele wariantów stron i reklam internetowych. Dzięki temu dogłębnie poznaliśmy problemy towarzyszące internetowej sprzedaży mieszkań i teraz możemy podzielić się z Tobą unikalną wiedzą co zrobić, by je niwelować.

Prostota i uczciwość

Od samego początku chcieliśmy działać w oparciu o jasne zasady. Prowadzimy marketing po to, by zdobywać klientów na nieruchomości. Jeśli Twoje biuro sprzedaży otrzymuje liczne zapytania od klientów internetowych, traktujemy to jako sukces. Jeśli nie, oznacza to, że musimy tak zmodyfikować działania, by osiągnąć ten cel. Prostota i uczciwość były najistotniejsze przy tworzeniu marki Empiric. Dzięki temu zdobyliśmy zaufanie deweloperów, z którymi z sukcesem współpracujemy od lat.